Ny fåne och nya mål i livet!

Har nyss varit ute och joggat/gått med grannarnas hund. Innan frukost såklart! då bränner man mest kalorier ;) Så idag ska jag ut med honom igen vid 1 och sen ikväll någon gång ;) Jag har bestämmt mig på riktigt nu att det är beach 2010 som gäller. Slut på att vara onyttig hela tiden och vara dålig. Jag vet att jag kan. Så nu gäller det. Ut och röra på sig med lille hunden hela helgen och sen ska det fortsätta så. Taggad av vädret blir man. Ut vill man, fota göra kul saker! Jag ska hålla detta nu! :D
Lyssnar just nu på spotify! Jag älskar spotify! Det gör mig glad vare sig jag är ledsen eller inte :D Musik är absolut en av dom bästa sakerna jag vet. Jag blir helt pepp av det! :D
ÅÅÅH vilket pepp inlägg! Nu ska jag försöka hitta på något vettigt tills klockan ett.  Antagligen så kommer jag att städa mitt...vackra rum.
Ha en fin dag! Ni ska även få min spellista för att ni ska bli lika glada som jag! :D
Jäniiis
Puuuuuuuusss!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, jag har rensat hela min gardeob till priser fr 9 kr pga flytt, kika gärna in.

2010-03-30 @ 16:02:29
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0