Seg dag, MHM!

Har bara chillat och typ...sovit(?) hela dagen. Somnade när jag läste i pappas assköna stora säng. Och somnade nästan när jag spelade tony hawk med johan. Sen packade jag mitt rum och tvättade alla kläder från min fina praktik. Kändes sorgligt att inget luktade häst och att man hade så mycket att välja på som inte är skitigt som satan!

På fredag klockan 11 får vi tillgång till huset, HELT SATANS GALET. Asså jag fattar det inte. Men det ska iaf bli himla kul och så! Packar som en sate, allt ligger i lådor och farmor kommer ikväll och börjar packa ner köket, för det är för tråkigt för oss :D haha. Så pappa skickade hit farmor att göra det.

Tänkte dela med mig av en vacker bild :D såhär på en trågik onsdag. Inte ens TIsdag är det liksom...



Nåt som muntrar upp mig lite, fina människor från Alingsååås och en lite frida på samma bild. Frida som blir ägd glädjer mig mer än ni anar :)

Nu ska jag snart handla mat med pappa, första gången jag går ut idag, kanske tar mig en promenad till vårat lilla hus senare ikväll och bara sitter där en stund. Det gjorde jag och Fanny igår. Det var väldigt skönt väder så vi bara njöt :)

Pööööööss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Määähh jag var i varje fall snabb på att springa, eller egentligen så kanske jag bara sprang ifrån han för att han stannade och skrattade för att jag sprang så fult. men ändå. jag var snabb! ;)

2010-05-20 @ 17:07:03
Postat av: Claudia

din kommentar värmer verkligen! tack så hemskt mycket, jag är glad att du gillar bilderna!

2010-06-14 @ 19:43:42
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: Jasa

Hej! Jag kollade runt lite bland bloppisarna och såg att du hade lämnat en kommentar hos en tjej som sålde en Friis & Company-väska. Jag har en till salu ifall du är intresserad av den. Jag kan maila dig bilder på den i så fall. Hör av dig så jag vet :)

2010-07-05 @ 12:01:00
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ska ni flytta?

2010-07-08 @ 13:07:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0