Plugget före allt nu.

Har pluggat flera massa timmar nu. Hästkunskap och marklära. Viktigt nu när allt ska in innan torsdag. Har två arbeten och ett prov kvar. Imorgon blir det hårt jäkla plugg på två uppgifter.

Idag har jag och Karla vart grymma. Vi skrev hela arbetsmiljö och säkerhet arbetet och det är en bedrift! Att vi inte satt oss och gjort det tidigare. Det sa vi tusen gånger. Minst.
Varför sparar man alltid till sista sekunden jämt? Så jäkla dumt.

Jag har även facerapeat Karla. Och tillsammans med Karla har jag facerapeat en till. Inga fler kommentarer.

Nu kollade jag lite Idol. Hejjar på alla i den här gruppen typ. Det suger ju. Dom gör väl så. Med flit. Dom jävlarna! ;)
Nu däremot är det The Mentalist! :D Säsongsavslutning. Jag vill nog inte se hela. Kommer bara bli ledsen. Så jag kommer gå och lägga mig istället. Är så trött på dagarna så det är lika bra att bara gå och sova tidigt.

Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0