Alltså, blogga är inte min starka sida riktigt...

nej alltså.

Jag kan inte vara bra på att updatera här. Går inte. Jag har en otroligt bra spotifylista just nu. At the moment är det Håkan-Jag vet vilken dy hon varit i.

Borde egentligen laga mat nu. Meeeeen. Nej.

Istället sitter jag här och tänker på att vara i Alingsås. Att busa med N och att rida Rocky eller Mosi. Att prata med Alex, eller Najje. Alltså. Det har blivit så viktigt för mig. Det är så viktigt för mig. Och mitt liv här hemma i Sthlm känns så torftigt när dom människorna inte är i det. Dom är fina fina fina.



Haha, en sjukt ful bild från min datorcam på Nicholai!

Kul att sluta med den tycker jag allt. Och ja. Lyssna på min "vårigare tider" lista på Spotify!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag röstar för att du ska bloggaaaaaaaaaaaaaaa! för nu gör jag det som bara den!

2011-03-03 @ 20:30:36
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0