Arbetet som blev långt

Alltså jisses. Nu har jag kvar två saker att skriva om.

Vår fältstudie och Hur påverkas jag?

Och jag har redan skrivit 16 sidor. Gaaalet. Jag har nog aldrig skrivit ett så lååångt arbete i mitt liv. Haha, jag är inte världens mest abitiösa skoltjej om vi säger så. Men jag känner på mig att detta blir bra. Eller asså. Ja bra. Vi har en bra fältstudie och så. Och det känns som om jag lyckas med det jag gör nu.

Imorgon har vi prov (typ) och då ska hela arbetet med och så. Ja men det löser sig. Jag har ju allt nerskrivet i arbetet snart. Och sen kan jag ju alltid kolla på arbetet hur jag ska göra. Om jag inte kan.

Oj vilket flummigt inlägg? varför gjorde jag det. jaja hejdå.

Jag har söta vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0