Sitter och lyssnar på en vacker stämma.

Jag lyssnar på nåt, liksom skönt. Cimons röst. Han har haft livechatt på sin blogg. Så jag sitter och lyssnar och tittar ibland på han. Himlans trevligt tycker jag när han har haft live. Har nog bara kollat live på riktigt en gång tror jag. Kite kul att se vad alla har frågat och så!

IAF. Tips är att lyssna. Himla snygg himla skön röst.
www.tv6.se/cimon

Jag ska plugga om en liten stund iof. Lite att göra om vi säger så. hähähä. Jag har Fridas dator också. Hon fick låna min lilla plutt eftersom att hon ska iväg på Lasse. Kul förna. (Bli inte rädd förn!)



Kanske bäst att varna för att detta är en ofin bild från ÖK och vi var slitna och inte najs helt enkelt.

Jaja, åter till viktiga saker och så.

Jääni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0