visst känns det fint att va vid liv, en dag till?

Jag älskar att leva. Jag älskar mitt liv. Jag skulle vilja göra massor av mitt liv.

Jag vill känna mig snygg
Jag vill resa utomlands
Jag vill kunna tillverka musik
Jag vill kunna förmedla känslor
Jag vill ge kärlek
Jag vill få kärlek
Jag vill uträtta saker
Jag vill träffa Mikael Persbrandt
Jag vill besöka USA
Jag vill bo utomlands
Jag vill tjäna mycket pengar
Jag vill jobba med något viktigt
Jag vill jobba med något jag älskar
Jag vill hitta den stora kärleken
Jag vill att mina nära och kära ska ha ett bra liv
Jag vill att min familj ska bli odödliga
Jag vill inte dö
Jag vill inte bli gammal
Jag vill GÖRA mycket saker
Jag vill få folk att skratta

Jag vill känna mig nöjd i slutet

Om jag får göra allt jag vill, Så är jag garanterad att må bra. Känna mig nöjd och vara glad. Jag älskar mig själv. Jag älskar min familj. Jag älskar mina vänner. Massor. Mitt liv har alla förutsättningar att bli bra.

And i will make it happen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0