Jisses.

Fy tusingen vad jag pluggar. Det är otroligt. Jag har gjort klart och skrivit ut (vissa var i princip klara och behövdes bara skrivas ut då, så ni inte tror jag är någon slags superkvinna eller nåt.. hehe) cirka 7 arbeten idag. Olika stora, olika ämnen men hjälp vad jag blir stolt över mig själv. Jag ska ju liksom klara det här. Det är cirka 20 dagar kvar. Och minst 2 av dom ska jag vara i skolan och skriva prov. Förhoppningsvis kan resten av mina uppgifter bli gjorda hemifrån.
Jag måste ju hinna med att göra allt nu så jag slipper ha IG i någon kurs. Det tillåter jag ju inte. Nope. Det ska fixas. HEPP!

Kommentarer
Postat av: Tove

Duktig cheeeej!

2011-05-19 @ 01:18:35
URL: http://girlintheback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0