nördigt barn..

här kommer en bekännelse..

jag har inte varit vaken såhär länge och fortfarande varit så pass pigg som jag är nu på VÄLDIGT länge. och det är verkligen inte ens sent. jag orkar inte mig själv. men men. de är bra. jag ska öva på att vara uppe senare utan att sova till typ natten nästa dygn!

för gamla tiders skull. och för att fördriva min tid lite. här kommer lite gamla bilder. på allt möjligt. jag tänker inte förklara vilka eller vad det är. vet man så vet man. XD



   

haha. rååkade kanske yp dö av trötthet helt plötsligt. ^^ blev dock taggad på gamla bilder. så räkna med gamla bilder bildbomb inom kort!

jääni

Kommentarer
Postat av: wils

AAAAH. hahahhaha. har du fler räkbilder? du ska veta hur mkt jag velat ha de asså ;)

2009-06-07 @ 08:54:12
URL: http://wils.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0