HOSTA!

hatar att jag har fått massa med hosta nu ikväll!
var fan kommer den ifrån?
trodde jag skulle få bli frisk nu men icke!
sista natten med hundarna inatt.
lite sad är det. fanny är kvar i gottlandet.
hälsar på minibebben!
jag och johan shoppade idag.
min bror var duktig och köpte de jag sa!
han brukar inte alltid göra de fast jag säger att de är fint!
så nu efter ett tag verkar han ha fattat!  :P
såg titanicslutet med pappa.
grinade faktiskt inte lika mycket som för några dagar sen,
 när jag såg den själv.
men den är fortfarande så jävla fin!
köpte tre filmer idag.
tro det eller ej men TVÅ VHSfilmer.
En landet för länge sedan och en kalle stropp och grodan boll.
sen en dvd "the hottie and the nottie"
med paris hilton, asså hon är ful ja,
men hennes hår är sååå underbart!
aja, min pappa är ett biggt fuck så jag kunde inte ha earth hour,,,
nej han ville se på tv. jävla apa.
men jag gör de nu på mitt rum.
laptop <3

hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0