HUGO

de blev lilla hugo som blev den rätta för rosing!
jag tyckte de skulle bli lilla ejan! som igentligen heter egill arnljots!
whats whit the name?
haha! spille!
jag tycker faktiskt att dom va rätt söta tillsammans trots att han är typ 4 och hon 82.
men jag tror inte att dom kommer hålla ihop allt för länge faktiskt.
jaa!
idag åt jag vårens första glassjävel med fanny<3
hon är fin hon!
jag och tove busade runt lite i maskinhallen! man känner attde är vår.
man får buset i kroppen :D
imorron är de en liten dag och sen en till sen är de för fan LOV!
jesjesjes!
robert pattinsson <3
råkade lyssna lite på never think. och den är såklat lövlie.
snart lov!
häääääjthå!

Kommentarer
Postat av: Bondebrud

Hugo är finfin. Även om Ejan är gaaaalet snygg. :D

hahaha, 4 och 82.. låter nästan som något man känner igen ^^

2009-04-05 @ 12:17:25
URL: http://itsnotyou.blogg.se/
Postat av: jäni

HAHAH! jag känner igen de som en fakker!! haha du är duktig tjäj och börjar blogga igen ! löööv it!

2009-04-06 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0