kenny igår!

äntligen vare kenny igår!
ååååh!!! den va naaajs!!!
men inget slår ju avsnitten.
men jag älskade ändå filmen! :D:D
dock blev hela jävla världen typ slaktad,
och den som slaktade alla bara garvade XD
jaja! björn va grym, kenny va gryyym!
och min arm på höger sida blev sönderklämd.
och min arm på vänster sida blev bruten!
haha karla bröt och melker klämde!
tackar för den jajaja!
jag sover iaf gryyyymt bra, har ju 2 sovsällskap.
hundarna är bästabästa!
haha fanny! pappa ba "jenny...hur ser DU skillnad på dom"
hahahaha han trodde att jag inte skulle fatta att han ville ha tips.
hahah han ser typ ens inte skullnad XD orka vara pappa!
skynda dig hit nu och se mig ful som en rutten tomat! vet att du vill!

puss alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0