Inköpslista för nästa helg!

Nästa helg får man LÖN!
Då ska jag och Fanny ut och shoppa så nu hade jag tänkt att snabbt skriva en liten inköpslista!
* Jeansleggings- Är det bara jag som har hatat men nu insett hur najs dom är?
* Långa Gina baslinnen- Lite mer kul färger i min garderob tack!
* Strumpor- Tråkigt, men sant.
* Väska- TOTALY
* Michael Jackson- Thats it, jag vill ha allt!
* Tjock och mysig kofta- Hur mysigt är det inte?

Och alla vet ju att man aldrig kommer undan med bara det man bestämt innan att man ska köpa, jag kommer antagligen hem med minst 500 spänn onödiga saker och 500 spänn otippade saker. hahah!

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr storlekarna på gina passar inte dig! sorry, du får gå till zizzy, där har dom iallfall 42-58 som passar dig perfekt bruden! du är pinsam.

2009-09-21 @ 15:30:20
Postat av: jäni

Känns som om du vet vart man ska gå, undrar hur du själv ser ut kompis!

2009-09-22 @ 11:52:19
Postat av: Anonym

175 lång och väger kring 70, ehe? du är typ 160 lång och väger minst 120 kg! dax att tänka på vilken gumman?

2009-09-22 @ 16:11:45
Postat av: Jenny

men gud patetiskt vännen, ge upp ok?

2009-09-23 @ 10:15:38
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0