Ensamvargen

Idag har jag varit hemma HELA dagen, jag är seriös. Jag har inte ens varit utanför dörren idag. Och just nu vill jag bara göra en STOR förändring i min blogg. och jag vill göra den NU! inom kort kommer nya färger och ny header förhoppningsvis.


Igår var jag och jobbade och efter det såg jag och fanny the ugly truth. Mycket bra film. :) känner att jag vill komma igång med bloggen. ska nsart våga släppa lös min andra blogg. Ska sätta igång Hidalgo snart oxå. Såg nyss Sex and the city filmen. har även sett Crossroads och She's the man idag. samt städat :)
Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: karlis

bra du! jobba på din blogg istället för mig, det gillar jag :D

2009-09-14 @ 09:06:29
Postat av: Anonym

hahaha MIN, menade jag egentligen ;)

2009-09-14 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0