michael cera <3

ledig idag! åååååh!
vårväder och påsklov!
de kan nog inte bli mycket bättre än så, kan de?
jo, för de är ridning ikväll! :D
hoppas på min lilla hailypåni :)
träffa wilson oxå!
va ett tag sen vi lekte mycket.
men på lovet ska hon sova hos mig
och vi ska fota massa och ha kul!
idag vaknade jag hos fanny.
tidigt som en jävel för hon va inte ledig.
igår pluggade vi som monster och gjorde hennes studentkort :)
hon ska få present av mig på studenten.
måste börja tänka på vad bara.
och jag orkar inte att de verkligen är 40 små dagar kvar!
vet ni hur fort de går?
jag går ut ettan. jag gick fan i ettettan för en seknud sen!
men nej de är typ 10 år sen liksom :O
tiden sviker mig! de går förförför fort...
aja, ska duscha nu. sen blire snart stallet med lille wils'!

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0