skoolaaa

igår kväll var jag uppe typ tusen år längre än vad jag hade tänkt mig!
jag satt och kollade på massa film och läste bloggar och skit. sen va klockan helt plötsligt natt och jag borde verkligen sova. detta resulterade såklart i att jag va förjävla trött imorse! inte inte inte bra jenny. men iaf. jag peppade mig själv och tänkte på att det ju faktiskt skulle vara film på svenskan, HERKULES.
kommer till skolan och ba yes yes herkules :D men nej... då ska vi se fucking troja. bajsbajsfilm. hatar den jäveln juee.
eller jag har inte sett den innan men jag smnade. jag och tove satt ist och lekte lite längst bak. kommer typ inte ihåg ett skit av den och planerar inte att försöka komma ihåg.
så då va jag redan lite arg, men då skulle vi ha matte, inte kul. men de gick bra tove och jag blev klara med mattepapprena. hejja oss. sen hästkunskap. vi va lite sena men ändå 2a ut genom dörren efter en kvart. klara med 28 instuderingsfrågor. hejja oss igen.
i matsalen så satt vi vid salladen/frukten, så kommer chny och vi pratar lite med han om att han va arg igår. och han erkännde atthan var arg (hör och häpna alla) men iaf. så trampade han på en apelsin som låg på golvet XD vi ba "hahahahhahaha" han " fan en apelsin, jävlar" så tar han upp den och lägger tillbaka den i fruktkorgen. XD man ba ?! what! hahahaha såå jävla kul. chny. va shääär glad varje dag så ska vi bli dina vänner igen.
nu ska vi snart ha nationella pratengelska. bajs fy äckel.
jag vill inte vara med längre.
granis är snäll iof, och jag ska var med tove. de blir bra. sitter i skolans datasal. mitt tangentbords mellanslagsknapp känns svettig. blä. men den är typ bara sliten. usch för skolans datorar dom är cpsega och fula och blä. och jag känner att det här blev ett possitivt inlägg liksom.

pusshäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0