huvudärk hej hej

ok, ska snart gå och lägga mig, är typ ärketrött efter att ha sovit piss i 2 nätter. men tänkte berätta lite om min dag innan jag slänger mig på sängen med "om jag kunde drömma" för tusende gången.

jag shoppade ju med lars idag, våran årliga shopping. eller vi gör det två gånger men den årliga sommarshoppingen då ;). jag har ju skrivit en liten lista innan så ni visste vad jag ville köpa. Det jag köpte var;

* Vita Converse från Stadium 699 kr
* Svartvit adidas ziptröja från stadium 699 kr
* Ett svart och ett vitt baslinne från Gina 99 kr styck
* Svarta Jeansleggings från Gina 199 kr
* Vit mirakel BH från H&M 129 kr
* Svarta Leggings tvåpack från H&M 79 kr
* Naturvit t-shirt med en zebra på från H&M 149 kr
* DVD Michael Jackson Live in Bucharest från Megastore 149 kr

    


är mycket nöjd med mina inköp och känner att jag har redan sett MJ DVDn två gånger (a) hehe. och det är inte inte sista gången. nu står den bredvid Twilightfilmen i bokhyllan, dom är dom enda som jag inte låter stå i filmskåpet, hehe extra hög prioritet på dom kanske. men dom är kärlek så är det!

Det var allt som jag kom på iaf! sen fick jag 200 kronor i handen som var över och vi käkade lunch på vårat vanliga kinamat ställe. alltid lika gott och trevligt där. Lars och jag pratade en del om mitt MJ intresse och han berättade att han var på hans enda konsert i sverige det året som det var. avis tjej hej hej! iaf, och han lovade att kolla upp lite böcker åt mig på internet som han visste fanns om M. kul! bästa gudfar!

Imorron ska jag leka med emelie, vi ska friendshipa lite så det blir lättare att ha hand om henne i helgen, jag är faktiskt lite nervös. men vafan de löser sig ju alltid. mamma har ju haft oss så ungar kan hon ju. och emelie är fett social och så så de löser sig. för er som inte vet så är hon ca 2 år. alltså liten unge!

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet, ta bort sminket och göra kvällsfixet med håret.

jag hade tänkt att jag skulle inviga en ny sak i min blogg!
lite hårtips! eftersom att jag inte är så nöjd med mitt just nu urtvättade slitna hår! jag har testat massa fruktis shampoo balsam och skit men nej. de funkar inte. så jag har tagit till med hårdhanskarna. och tänkte att bloggen skulle få följa med min lilla utveckling! :) hoppas det uppskattas!

första tipset något jag har börjat med nu nyligen är;

Sova med fläta

Jag vaknar alltid med trassligt och asvidrigt hår och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till..tills jag läste att man ska fläta håret när man har löshår för att det inte ska trassla och tänkte att de borde funka på mitt hår oxå. sen dess har jag gjort det och det funkaar faktiskt. även om flätan är aningen missbildad när man vaknar.

Så jag ger mig iväg och ber mamma fläta för jag är urusel på att göra en fläta bak i mitt eget hår!

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0