Jenny Tipsar!

JA!
Jag tyckte att det var dags för att tipsa lite!

Dagens tips är något som jag använder mig mycket av! Dels för att jag tycker det är smart, bra och jag är otroligt lat!

Msn-startsidan ( http://se.msn.com/?ocid=iehp ) har en speciell Michael Jackson hyllning. Dom har en helt egen radiokanal för honom och ospelar bara hans låtar utan något som helst avbrott 24/7. Jag har haft den på hela dagen och dunkat hans musik. Skitbra tycker jag då jag inte orkar sätta igång nya låtar när det tar slut och nu är det otroligt bra blandning, aldrig samma låt hela tiden eftersom att han har gjort så mycket musik.

och man ser vilken låt som spelas, vilken som spelades alldeles innan och vilken som kommer efter. Mycket smart om du vill veta vilken låt som nyss var, eller vad den heter som du lyssnar på kanske? :)

Justg nu spelar den för mig, Ain´t no sunshine - Jackson 5

Så det är ett hett tips från min sida! dom har inte endast hans musik heller, utan det är ca 30 olika kanaler. Så de borde passa dom flesta musikstilar.

(blogg.se vägrar låta mig lägga in bild just nu, men jag lovar att det kommer bild om ett tag när den skärper sig! )

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0