taconight

nu är jag hemma hos fanny och vi har just sett "not another teen movie" som gick på tv. asså den är ganska fjantig men ändå lite, old time, så därför älskar man att kolla på den och garva åt dens dålighet. helt enkelt. Göra narr av dom dåliga! vi åt även glasse till den lille filmen!

innan dess åt vi världens smarrigaste tacos som vi gjort tillsammans och kollade på typ halva levande slottet. en sån där totoro film :D den verkar hittills faktiskt riktigt bra! vi ska snart gå ner och kolla klart på den :^) <---- ( DET VART EN NÄSA!)

imorgon blir det ågesta och kolla lite mer på bortbyggelsen! vi är taggade. och lite farsta för fanny ska köpa fiskväxt och jag tänkte kolla lite på typ gina och H&M för det är reatime right now :)
iaf, jag är taggad som en snippa på att se hur det går för ågesta, och ba sitta och kolla på hestarna, ta lite på dom. kolla på dom. prata med dom. ah. de är mysigt på vårat fina fina ågesta :)

har inte uppdaterat nya bloggen idag. synd. verkligen synd. men är hos fanny och vi är trötta som stenar och pallar aldrig mera vakna. haha. nej men ska sova länge imorron och gick upp före solen imorse :)


slänger in bildis på mig och fani. från finntorp 07 XD haha. men den är najs, de är länge sen och alltså är det HELT ok att vara ful och dålig och slippa dra! ååh. tråkigt att det är sämst med hästar i min sommar i år? jag har inte ridit alls i sommar? inte sen stallet stängde. suger. men i rättvik vecka 30 blir det andra bullar. då ska jag rida nordsvenk! :D lille fine påniplutten ska jag träffa då oxå! lägger in en bild på han oxå (a)



han är göööll :)



filmen till ära!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0