vi ska gå på skansen, ja de ska du och jag! *sjunga*

jahapp! skansen idag då!
det är som alltid riktigt trevligt att gå på skansen. de är nåt speciellt med det alltså. och när man har med sig en bebi är de allti alltid kul! matilda är en liten charmtrollig unge :) så vi gick runt där och kollade på alla våra traditionella djur! och tja de är ju alltid en glad överraskning när man ser alla dom 3 svåraste djuren att se. LO, JÄRV, VARG.
matilda var en lycklig unge och jag och fanny var ännu lyckligare ungar såklart. för vi både målade fejsen och köpte helium ballonger på vägen ut. riktigt festligt att vara barnsligt. så jag tänker inte ta det som nåt dåligt i mitt liv att jag gör det jag känner för och vågar vara barnslig.
med tanke på att jag får höra det ibland!
juste! jag matilda hade båda våra första pannkaksutflykter i våra liv. så jag kastar såklart upp bilder på oss båda ätandes pannkaka! (obs. lite bilder i miniatyrer, KLICKA på dom:D)

    



sen efter det kommer jag hem och är trött som en mojje. då ska vi iväg till några friends som har birthdayparty! men dom är värda massor så de va såklart kul och jag hade trevligt :) som vanligt i deras sällskap! DOCK. här kommer det jobbiga. jag hade kvar min ansiktsmålning på partajet! haha. PINSAMT. men helt ok. vafan! synd alla fick se mig så ful och mojjig :D
Dalle vare som fyllde år. han är en sköning. we like. och linus hans unge och hans flickvän vare som jag snackade mest med. de va första gången jag träffade henne, fia. och hon verkade astrevlig! helt klart :D vi satt där och snackade och hon berättade lite kul grejer som linus hade gjort. haha charmigt värre måste jag säga! minst sagt ;)

så GRATTIS till Dalle :)

 


en bild på dalle och en på linus som en apa! :D

aja! de va allt hittills för mig! och ja. de blir HELA TVÅ dagens låt för de va så länge sen!

första för att vi ska se ugglan nästa allsång nästa vecka, ja fanny. HAN ÄR KUNG!




och den andra för att jag helt enkelt ÄLSKAR låten XD



markoolio och Magnus uggla, KINGS OF THE WORLD!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0