ändring i vardagen

goodmorning goodmorning!

satt uppe till ca halvtolv igår och gjorde min djurkunskapsuppsats! hejja mig? JA!

satt nu och kollade på min "individuella kursplan" och som det verkar just nu så har jag 5 VG och 4 G. alla ämnen får vi inte betyg i nu. men ett ig. de är Celljäveln som inte är klar. men de ska fixas. annars har jag varit duktig fan. känner mig RIKTIGT nöjd. VG i matte engelska och svenska A. :D förväntar mig även VG i djurkunskap när hon läst och betygsatt uppsatsen så då blir de 6 VG och 3 G :D yeees!



idag ska jag åka och klippa mig med fanny! vi ville ha lite förändring kände vi :D fanny kanske kanske gör massa förändring. men jag ska "bara" klippa mig :) de blir kul! nus ka jag byta om och sån gå :)

see you later med en bild på håret om de inte blev fulare än döden!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0