grillnight

japp. sitter hemma hos fanny just nu.

vi har ganska nyss varit och handlat massa till ikväll när vi ska ha grillkväll. men nu verkar det inte osm om folk vill komma längre..eller ja. folk har väl sina anledningar. lite segt bara att vi sitter här nu med massa mat och typ en pers som kommer. men jaja.

igår när jag red så såg man ju att peppe inte mådde så bra. eller snarare så mådde han VERKLIGEN inte bra. och nu på morgonen fick jag veta att han har dött. lilla peppe liksom. det går typ inte att förstå riktigt än. men jag har verkligen lärt mig så himla mycket med honom genom åren. fina fina peps. men man får tänka positivt. han hade antagligen gjort sitt på ågesta för både dom små och stora. klockren ponny <3 en tanke åt alla som stog honom närmre!

vi ska snart börja fixa tzatsiki och lite så. mini är trogen. hon är säker på att hon kommer. och hon är nog den enda som alltid har varit helt säker från början. men jag hoppas att alla ändrar sig och kommer :D



såhär vackra kan vi vara.. jaja. vi har kul ensamma oxå! med mini :D



kolla fannys youtubegrej! fannyfiction!

jääni

Kommentarer
Postat av: wils

hade velat komma.. men orkar verkligen inte nu med peppe och allt.

vill inte va grinolle o förstöra er kväll<3

2009-06-13 @ 16:05:13
Postat av: jäni

ingen ingen fara wils. jag förstår precis! <3

2009-06-14 @ 15:10:10
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0