nacka forum

jag har aldrig insett hur najs nacka forum är?!

jag har liksom hängt i mitt lilla farsta och tyckt att "det är väl bra?" men jämfört med t.ex nacka forum så är farsta sääämst! iaf. jag var där idag med mamma och vi handlade en klänning och en bok till mig. och lite kläder till lillebror min. men han ville inte följa med. han litar fan på mig asså. jag ringde och frågade honom om skjortan jag hade hittat verkade ok. allt jag frågade fick jag svartet "bara du tycker den är fin" haha. han är rädd att mamma ska välja. och mamma kan inte! inte lika bra som jag iaf.

så en skjorta, björnborg skärp och badbyxor valde jag. det blir säkert fint.

sen köpte vi varsin sandys macka och åkte till pappa och åt den. så mamma har ganska nyss åkt. nu har jag suttit och pratat med fanny lite. vi ska snart till ågesta och partaja lite :P haha. ska tydligen vara middaggrej för dom som har jobbat. och de är tydligen på sånna grejer folk är lite..packade :D så de ska bli kul att se! ahahaha.
jag mini johanna och fanny helt enkelt.

blir nya klänningen och leggings.
ska snart duscha och fixa. sen bär det snart av. började typ 6. så ja! bilder kommer säkerligen!

juste! jag har lite bilder från igår. fanny skickade idag. jag fotade ju med hennes kamera igår på KM terrängen.

 
 
japp! de va lite smakprov. jag är rätt nöjd faktiskt. vill se dom andra oxå! ska ta hela mappen av fanny sen.

om ni vill ta bilder på er så får ni skriva under att jag fotade! :) så blir jag glad. dom finns nog på fannys facebook!

jääni

Kommentarer
Postat av: petra

petris vill ha bilder :D:D:D:D

2009-06-11 @ 19:29:36
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0