sommarvädret är på väg iaf!

idag har vi fått lite sommarvärme för första gången sen jag fick sommarlov iaf! ååh. det var så himla värdigt. jag saatt på mammas lilla minibalkong på 7nde våningen med benen uppe på räcket och bara N-J-Ö-T i bara bh och shorts! frös lite när de blåste. är ju rätt högt upp så de blåste en del. men vafan. de va värt det! behöver varje liten gnutta sol man kan få nu känner jag!

iaf! jag vaknade typ halv elva imorse och kände att det var ok. ja. de var ok. jag brukar få värsta ångesten av att sova så länge. men nej inte idag. så jag satte igång ett 90210 avsnitt och chillade. de var typ underbaraste avsnittet? <3
och tja. jag lääängtar tills nästa kommer! sen gjorde jag smarrefrulle och la mig i sängen igen och kollade på systrar i jeans 2 :) den är ganska bra faktiskt. inte de bästa jag har sett men vafan :)

sen gick jag upp. då va klockan halv 1 typ (a) och spelade sagan om ringen på Xbox med lilla brur. jag äger så jävla hårt på det asså! lite väl insatt kanske när man slår en ful jävel så han åker in i elden och utbrister "JA! LIGG DÄR OCH BRINN DIN HÄXA!!" xD  aja, det var ytterst uppmuntrande måste jag säga!

när jag sitter där och är som mest inne i spelet så inser jag att det faktiskt för första gången på en vecka om inte mer är SOL ute. så jag örnar in på mitt rum och hämtar solglajjerna och sätter mig på balkongen och steker i kanske en halvtimme. syns inte så mycket än men vafan...de kommer ok?

isabell fyllde år igår så jag och mamma åkte till globen idag och handlade present till henne. jag vet inte om hon läser bloggen men jag skriver för säkerhets skull inget om vad det var ;)  jag köpte iaf en turkos kjol. som jag ska ha imorron om de inte är fett fult väder :O jag ska troligen följa med mini och fia till farsta och köpa present till sarah då. jag köper kanske nåt till anna. hon har varit så himla snäll så hon förtjänar det verkligen! ja. vi får se hur det blir med det. får smsa fia eller mini imorron när jag vaknar. sen ska jag ju rida sista gången för terminen imorron oxå.. triiist för jag har inga hästar inplanerade i sommar :O

en liten dagens låt ska jag kasta in oxå. imorse råkade jag höra en låt på mtv. och jag kan ärligt talat säga att jag är fast!



Adiam Dymott - pizza

faktiskt riktigt skön låt! aja, nu blir det till att gå och lägga sig snart. elin har sagt att hon fixar till headern :D världens snällaste tjej! puss på henne! CRED för allt fint hon gjort/gör/kommer göra på min blogg.

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0