splittrad tjej

just nu vet jag inte riktigt vad jag vill. klart det skulle vara skönt att krypa ner i sängen och sätta igång en film. de vore asnajs. men jag känner det som om mitt lov bara går och går och jag har knaptt gjort NÅT. det kan nog bero mycket på vädret. men jag får värsta skuldkänsorna typ. mesig. men så är det.
så samtidigt som min kropp drar mig mot sängen så smsar jag med fanny och försöker få mig att leka med henne och hitta på nåt som inet kostar hela livet och som man kan göra i det här...fina... vädret.

vi kommer dock inte på nåt så de lutar mer och mer åt film. men jag vill göra nåt! fan.

igår då! fan va kul vi hade asså. åååååh! trots att hälften bangade ur så hade vi sååå jäävla kul dom missade fan hela sina liv! vi grillade mat som blev sjukt god. drack lite smirnoff ochs kt som fanny hade kvar. sen drack vi läsk. sen grillade vi tusen marsmallows i ljusen på bordet. gick skitbra :D åt jordgubbar, marängswiss och massa sånt gott :D skrattade sönder åt allt och ja. vi hade helt enkelt FÖR kul.

sen gick mini och johanna vid typ 9 så jag och fanny la oss i soffan och kollade på kalle och chokladfabriken. den är sköön! men gissa vad!? för första gången i hela mitt liv typ så SOMNADE jag :O fanny brukar alltid somna och jag får fixa och så. men nu somnade jag Xd haha.

sov gjorde vi som vanligt i hennes säng sen.

vaknade vid 9 idag och ¨åt frulle och kollade på halva king kong. den verkar bra. jag vill se resten! eftersom att isabell har fyllt år så gick jag och familjen på hard rock café. de är smarre mat där och jag åt kycklingsandwich. nu är jag hemma då. och har tråkigt. aja. de får bli en film nu. synd...synd..



slänger in ett litet filmklipp ur filmen "another cinderella story" inte lika bra som första. men jag gillar musiken i den. ja. här har ni lite av den!

jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0