smarta smidiga och duktiga jenny och tove

kom till skolan två hela timmar innan som sagt.
vi var så bra och gjorde allt vi kunde för tillfället.
sen fick vi gå hem. jag är så glad för att jag har dig tove.
jag orkar inte vissa andra saker och människor dock.
tja ni går mig på nerverna :)
hoppas på haily på fredag. sen blir de pappahelg.
fast jag skulle ha varit hos mamma.
sen kommer hundarna på måndag :D
nästa vecka blir inte en kul vecka...massa plugg och skit.
men hundarna lyser upp.
tyvärr inget rättvik den helgen dock. sugigaste i världen.
ingen fanny heller. hon fick en fasterbebis inatt!
grattis joel och angelina!
lilla august joel valentin! fina barn <3
så glad för dig fanny och din familj :)
jag och tove kommer iaf att fixa denhär veckan helt galant.
sen blire gröna tjejer. för att vi ska slippa ensamheten.
de är bra. vi fixar dehär.
Jenny Högström <3 Tove Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0