Ridning gånger 1000

Idag har det varit BARA hästar hela hela dagen. Först hade vi lite hinderteori och skit i skolan. Så ritade vi en egen bana. OCh fick bygga den i ridhuset. Sen fick vi hoppa VÅRAN bana :D Det var riktigt kul påhittat av lärarna! Jag hade helt enkelt och fint Pirat. Han var säker och bra då jag var riktigt jävla nervig! Men det löstes bra och ja vi överlevde ju helt enkelt :D
Sen på Ågesta hade jag Hillman, eller jag fick egentligen Haily (min bebbelibubba) men bytte med Fridis som hade Hillman, för att jag kände att jag ville följa upp förra gången. Och det fick jag! Han var mycket trevlig i slutet. MEn innan dess va de mycket bajs! ;)
Nu kollar jag idol! :D
Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: haha, det var värsta skämtprise. 10 kr fick jag ge för glasögonen :)

2009-10-04 @ 17:54:26
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0