Sugig

Hej jag har sugigt på att blogga, det är den stora sanningen! Jag har inte bloggat ordentligt sen innan stalltjänsten.. Duktigt.

Idag har vi jobbat. 07-11.30 typ :) bra jobbat för att vara 3 st! Dock hjälpte Krille till lite och mockade lite boxar. Sen när jag och fanny kom hem så somnade vi till Totoro. XD hahaha! sen sov vi i typ 2 timmar?! om inte mer. Så vi vaknade kvart i fyra och ionsåg att dagen var slut! hmmm...

Nu ska vi typ ut och vandra i skogås i mörkret bara för att vi känner för det. :) Mysigt! Vi ska fråga mini om hon vill följa med.
Imorron är det skola igen. Men efter en liten vecka så är det ju ÄNTLIGEN lov!! då ska jag be mamma boka in mig och jobba lite :D det blir fint tycker jag! pengar = ja tack!

Jag och fanny ska boka in MJ snart oxåå!!! :D:D:D:D så jääääävla taggad!! :D ÅÅÅÅH!

Nej, nu ska jag ge mig...



Sigge med en slang i huvet och en tratt! han är gulle :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0