bruten tå och blåsa

Jäkla kort skoldag hade vi igår. Började 8.40 och slutade 10.00 :)
När vi satt i matan och åt frukost så slog jag i min tå i en stol. Gjorde helvetes ont och jag hade sjukt ont och haltade hela dagen. När jag kommer hem är tån blå och mamma säger att den är typ bruten!? Jag har aldrig brutit nåt innan så de är mitt första ;) haha, inga fler nu tack!
Jag åkte till farsta och mötte upp fanny och jonko direkt efter skolan. Fanny hade färgat håret typ exakt samma färg som jag och det var jättefint! verkligen :)
vi drog hem till mig och kollade på typ oxford murders med elaijah wood. :) (stavning på hans namn? XD)
den va lite konstig hem helt ok bra iaf :)
Sen åkte jonko hem och jag och fanny till stallet. Jag fick rida Ägrim (som vanligt) med bruten tå och inte särskilt bra humör! Så det gick mindre bra och han rusade runt och jag hade ont! jaja. svettig som en gris var han iaf. tur för honom...med tanke på mina feta blåsor på fingrarna...
sen åkte jag hem. sov dåligt som en sten för jag är typ förskyld. och idag vill ingen ha mig för alla tror att jag har typ svininfluensan. och inga pengar har jag heller, ingen månadspeng, inga lönpengar... INGET! vad ska jag göra då då? nada...
imorron kanske kanske jag ska jobba i stallet. vi får väl se... hur jag mår när jag vaknar...
nu ska jag fortsätta göra..ingenting?
Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: idacenterlid

älskar din blogg !

2009-09-05 @ 18:09:54
URL: http://ttypida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0