Farsta

Ok, nu är eftermioddagen planerad!

Ska möta Fanny i farsta vid 12 och shoppa med henne. Sen ska Matilda och Lina komma och då åker Fanny hem och dissar mig på ridningen. Så jag kommer säkert få vara själv i stallet i typ 2 timmar XD jaja. jag överlever nog. Vet inte riktigt vad jag ska handla men jag ska typ mest kolla runt lite. Måste ju iaf se först så pengarna är inne på kortet. annars har jag exakt 50 kronor ute XD haha.


( bild från förrförra sommaren typ XD läänge sen (: )

Men jag funderar på lite toppar och linnen typ. Det är vad jag mest vill ha. Sen ska jag såklart testa Uggs oxå. För att se om det är värt att köpa sånna :)

Nej! nu måste jag springa iväg och fixa mig och fota en dagens outfit och lägga in här. Sen ska jag åka!

Jenny Högström

 


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fiin blogg :)



kolla in dagens låt med Demi Lovato =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/demi-lovato-gift-of-a-friend.html#comment

2009-09-25 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0