Jenny Tipsar!

Jag gick för några dagar sedan in på Elin Svennekes blogg och kollade lite, då såg jag att hon gjorde reklam för en Fotobok. Jag gick in på deras hemsida och klikade lite och bestämde mig för att göra som henne och skriva lite om den för att få en gratis! Hur enkelt som helst!

Thomas, mammas sambo beställer hem minst en fotobok om året med bilder från året som har gått. Jag har varit lite impad och själv velat göra en sån då jag tycker att det är grymt kul att fota och faktiskt har några "mästerverk" som jag skulle kunna tänka mig att ha i en sån bok!

Man kan ju själv välja vilka bilder och texter som ska vara med i boken och jag hade själv tänkt att jag nu när jag gör min ska lägga in bilder på nära och kära och en liten låttext/citat som jag tycker passar med dessa. Jag tycker att det var en kul idé så därför tycker jag nu att alla ni som läser detta ska ta tillfället i akt och göra som jag precis har gjort!

Skriv minst hundra ord på din blogg om fujis fotobok och få en helt gratis! ASKALAS :D

Mer information om det hittar ni;

Här: www.fujidirekt.se/fotobok
och
Här: www.fujifilm-fotobok.se

Så kör igång nu kompisar!!

Jenny Högström


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Vad roligt med en fotobok!:D Det är nog jättekul att kolla på bilder som man tagit och så:)

Allt bra annars då? Ha en fortsatt underbar torsdag! Många kramar<3

2009-09-24 @ 12:14:49
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0