Lördag morgon och jag är pigg men trött..

Jag är vaken, jag är pigg, men min kropp är trött! Jag har en NY förkylning på gång. Hur ovärt är inte det? Jo , så sjukt jävla ovärt. Jag vaknade med ett svullet öra.. FAN liksom, nu är jag ju DÖV! Jag ska till stallet idag iaf. Mini rider ju och fanny ska dit så jag kör :)
Hade min fina lilla Haily igår. så jävla fin hon är :) jag älskar henne. Det gick så himla bra igår. Hon är fin, Allt var apsolut inte perfekt. Men hon är fortfarande det finaste jag vet.
Jag pratade även med Prinsen igår XD haha ganska fascinerande ju!
nu måste jag snart börja göra mig iordning. Har bara blött håret och haft i mitt serum i det, thats it liksom. Och ja jag fixar mig innan stallet ok...!
Bara för att det är stallet så betyder det inte att man vill se ut som bajs!
Jag gjorde ett ultimat jävla inlägg om michael jackson förut, ni tror inte jag lyckades fucka upp skiten så den varken sparades eller publicerades? JO! men det kommer ett nytt sånt. I promise!
Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: Tossieow

Ey yo, burshcan. ;D vad händer med andra bloggen? :P

2009-09-19 @ 10:38:40
URL: http://tossieow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0