skolaskolaskola

jag känner att min fantasi på rubriker när jag är i skolan börjar ta slut... Alltid samma sak, aja. Nu sitter vi iaf i datasalen och det är egentligen lunch. Men jag och tove väntar lite för det är sååå jävla smockafullt annars. Nej det orkar vi inte med. OCH! JUSTE!
Jag tänker publisera min andra blogg. Min seriösa blogg. Fast inte än. Ikväll :)
Jag ska rida nu i skolan på eftermiddagen om min fot klarar av skon. Och sen ska jag rida på Ågesta ikväll. Säkert Ägrim då och Locco på skolan.

Johan såg min blogg, kanske får en till besökare nu! NOT ;)

Har fixat min Ipod nu! Blir glad och går ständigt med en propp i örat för att lyssna på Michael, Goo Goo Dolls och all gammal nostalgimusik som jag har kvar i den!



Fanny sover hos mig nu i helgen och igår så att jag slipper dö. Vi har Sagan om ringen igån och ska se andra halvan ikväll eller imorgon :) Åh. Hon är bäst.

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0