Tovis <3



För att jag älskar det lilla barnet till höger, trots att hon aningen är större nu men minst lika söt! OCH Trots att hon är arg som en sten! :D

Vi har nyss klämt på farfars ben (farfar är då en häst i trav och inte en riktig farfar, vore ganska äckligt att klämma på en såns ben XD) med åsa på hästkusnkapen. TRÅKIGT. men mysigt att smeka på farfar :D han är snutte.

Nu ska vi snart ha engelska, läxförhör, har jenny pluggat? nej inte ett dugg. Borde jenny ha pluggat.. ah kanske det! men nu är det bara att köra och hoppas att man klarar det. :) sen historia och "gropen" vi ska alltså gräva en grop ute i naturen och kolla på jorden. Har jag valt att gå jordinriktning? NEJ! varför ska vi gräva gropar och kolla på jorden då? JA de kan man ju undra!

Sen ska jag hem och plugga hästkunskap, på onsdag är det prov. måste i princip bli MVG. VILL ha mvg på det provet...! Sover så dåligt på nätterna. borde typ ta sömnpiller.. XD NOT!

Snart är det löntime! :D LÄNGTAR, då blire shopping fanny! och juste! om det finns tid så ska jag klippa mig idag! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN! åååh vad det ska bli sköööööönt! annars ska jag göra det nån dag i veckan. :D

Nu ska jag och tove snart gå och hämta böker i skåpet. lååångt härifrån. joobbiigt. och det här inlägget blev flummigt... jag är trött ok?

Jenny Högström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0