Utö

Igår var 2HSam på utö och klättrade på stenarna vid vattnet. Otroligt vackert var det och jag njöt faktiskt mycket av både sällskap, utsikt och klättring. Det sämsta var att jag hade foppatoffla på vänsterfoten pga min lilla tåsing som inte kan klara det. Bruten/spricka i tå är inget att rekomendera när du ska till Utö.
Så jag lyckades helt enkelt stuka/vricka vänsterfoten XD haha.

Så nu ska den lindas och sen ska jag iväg till skolan :)

Det vart många många dvärgskämt igår med anwa och sanna, och vi har bestämmt att sanna ska bo ikvarnen. Kvarnen som jag och karla pratade så fint om. Haha. Med andra ord, gårdagen var OTROLIGT lyckad!

Jag känner mer och mer bonding med klassen för varje dag. Våran klass är kärleken! Jag kommer dö på studenten!

En fin musik ska ni få oxå. Bild från resan oxå!



Hela klassen (typ) plus Siri och Amanda.

Jenny Högström

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0