Fortsätt springa forstätt springa

Var ute med April och sprang idag igen, eller idag och idag, inatt snarare! Det var så galet mörkt då vi sprang inte så långt, trodde jag skulle tappa bort hunden när den var typ en meter bort! sen in och göra all min styrka! detta har givit mig konstant träningsvärk sedan fredag kväll! då gympan infann sig!

Aja, jag ska vara glad, det betyder att mina sugiga muskler iaf försöker nu! :D

Nu blir det sängen och imorron...CHERIOS ÖVERRASKNING :D haha, ( han har sagt att han gillarn!) (han vet dock itne vad det är...men synd!)

Kul kommentar på facebook tycker jag att jag fick iaf!
Christoffer Eriksson
haha, förstår inte att mina gympapass alltid ger träningsvärk. Nästan så man börjar tro att folk är aningens otränade ;) (fast kan ju ha fel där, vem vet)

Han har så rätt! har jag nu insett, dags att få dom att kämpa, Så nu måste jag alltid peppa mig själv att orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0