helgen är <3

helg helg är naaaajs! :D
Jag sitter och chillar vid datan för 100000ende timmen i rad nu. men jaja, snart borde pappa komma hem och då ska vi antingen grilla eller äta thai tror jag :D

Imorron jobbar vi för sista gången i gamla fina ågestastallet för imorron flyttar hästarna in i det nya stallet! åååh, jag blev helt glad i hela magen när jag kollade in i stallet idag när jag ar där :)

Jag masserade hela pärlan och det tog säkert 40 minuter. Hon är så fin min älskade påniplutt. hon är ju en sån stor tjurig äcklig sak och så börjar jag massera henne och hon diggar det inte helt. men efter ett tag börjar mulen spännas och se ut som en snabel och hon slappnar av i hela kroppen och börjar vila på ena benet(!!!!) som ni förstår så händer detta knappast aldrig.

När jag skulle gå så kunde jag lämna henne och hon var fortfarande helt lugn och avslappnad och det var så kul att se så jag blev helt glad i hela magen ännu en gång! min älskling :)

Jag brukar jämt och ständigt få hjälpa barnen att göra iordning henne på söndagar när jag jobbar, och då gäller det att lära dom hennes knepsätt :) att klia henne på hennes favoritställen funkar alltid och barnen blir lika förvånade varje gång. Jag står där och predikar om att bli hennes kompis och har du sett hästarna i hagen dom kliar varandra och ja. som sagt, förvånade barn :)

min far hämtade mig, och sen dess har jag bara chillat hemma.

Imorron blire jobb och sen ska jag faktiskt på fotosession! Peedu har bett mig att fota henne! En fin liten ära sådär dom jag tycker verkar jättekul! så kameran ligger på laddning och jag är verkligen redo! Hoppas bara att kameran känner för att lyda mig :)



( sist jag fotade Peedu på "fotosession" för ca 3 år sen! hade en uppgift i skolan och hon ställde upp som modell! )

Fikade med kära klassen på sista ekologilektionen igår! HELT HEMSKT att det var sista lektionen. usch det gör mig inte glad i magen! jag dör. ångest är vad det är. iaf, så var det mycket trevligt och alla gillade mitt bakande :) och jag älskar fina klassen :) Cherio var inbjuden och han missade inte ett tillfälle att äta snickerskakor och choklad"tårta" XD haha. så började klassen sunsta ytterst snabbt och jag och frida fattade inte riktigt grejen.

förutom när vi kollade klockan och insåg att vi hade en hel timmas tid tills nästa buss gick då vi nyss missade våran! men vi hade cherio och sanna att fördriva tiden med och ja, en timme går rätt så fort i deras fina sällskap! :) Vi skrattade och pratade så att vi nästan missade bussen ännu en gång!

MEn vi tog oss till stallet i tid och jag hoppade Hillman! Det var underbart kul och han är så fin :) (säger inte att det gick bra jag har verkligen ingen känsla för hoppning!)

Nu ska jag försöka skaffa ett liv och lämna datan ett tag! :D

Jenny Högström


Kommentarer
Postat av: peedu

HAHAHAHHAHA KOLLA MIG !!!!! söt unge liksom xD

2010-04-25 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0