min lilla försummade kompis bloggen

hej bloggenvännen och mina ca 2 läsare!

haha idag har varit en händelserik dag i lelle skuuläään! :D Vi har vart hela eftermiddagen på 2 museum, och när 2hsam kommer iväg utanför Berga i en stoor klump kan allt gå fel! Men låt oss nu inte gå händelserna i förväg! Vi hade 3 lektioner innan lunch vilket gjorde detta till en SEG 8.40 morgon.

Vi hade svenska engelska och samhälle b. Jag vet numera att Johan Broman inte är kär i karla, för han är ju våran lärare, att Karin antagligen läst min blogg (Hej Karin!) och att Karla tycker att jag behöver "lite krydda" så hon saltade mina tuttar i matsalen! Sen när jag skulle hämnas så blev hon arg och tyckte inte jag hade nåt att hämnas för?! Då fick jag iaf stöd av Fröken maho som sa åt elaka Karla att låta mig vara! MAHA! Synd Karla synd, :D



Sen bar det av in mot stockholms stad. Det är som vanligt ett äventyr att ha hela 2hsam utanför skolan och ja vi rockade såklart etnografiska och levande historia! :D Vääldigt trevligt och jag hoppas på att bilderna kommer upp snart! :D (trots att vi lovade att inte lägga upp på fejjan...synd..)

Sen Shoppade jag med Fanny i staden och jag fick med mig en jacka, en tee och ett linne från gina, och sen leggings från hm :) Jag är nöjd och ska snart sova ensam hemma hos pappa. Det bästaste bästa med det är totally att sova ensam i hans stora galet mjuka och sköna dubbelsäng! GAH! den är kärlek för mig :D

Igår bokades även tågbiljetter till praktiken. Jag är pepp och nu kör vi Frida! :D

Spotifylistan som går om om om om om om om och om igen nu!
chalalalalaaa

Jenny Högström

Kommentarer
Postat av: wils

Du hade praktik på Östadkulle va? :D Var Spunk där?! <3

2010-05-16 @ 16:11:02
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0