Nu blir det hårdhandskarna..

Nu ska jag köra. På riktigt för fan. Jag behöver det och nu ska jag göra det. För min skull!
Jag ska börja träna igen. Hemma, Ut och springa, sen in göra situps, armhävningar, rygglyft och stretch. JAg är inte så tränad nu direkt. Sämst faktiskt, så det blir lugnt i början. 15 x 4 Av alla ovanstående :)
Började igår, det kändes jättebra! Jag satt inne och kände mig så jäävla lat och dålig. Så ortsatte jag känna mig så ett tag, liksom peppade mig själv. SEn gav jag mig ut med hunden. Och vi kutade runt i typ en halvtimme :) Sen in och gjorde dom jobbiga gräjerna och in i duschen. Jättehurtigt och inte så jobbigt så man dog.
Så ikväll blir det deja vu! :D
Nu ska jag och Fanny ut och vandra med hundis i massa tid! :D HÄJTHÅ

Kommentarer
Postat av: wils

hurtig jäni :D

2010-04-18 @ 14:01:26
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0