Händelserik himlans dag

Igår var en händelserik dag. För att göra en lång historia kort så har vi nu stalltjänst. :)

Vi flyttade in i käre Obama och fick två duktiga ettor och 3 fina passhästar. Jag har Farfar, Zebb och Fantom. Sen när vi var klara i stallet sprang vi och åt vidrig mat med "patten" XD

Toves pojkevän och dens "snygge" kompis kom och vi åkte till VH. Krockade med bilen med en tant och köpte godis :D Snygge kompisen spottade i hästmaten och blev kärleken i karla. Melle kommer kanske i helgen! karla får det svårt att underhålla två loverboys. men jag tror att hon klarar det. hon har ju två varma täcken i sin säng. Där får alla plats.



Sen på kvällen så var jag karlas PT. Personal trainer! :D hon har faktiskt träningsvärk och jag var duktig och lät henne kämpa! nu idag ska hon, jag frida och tove gyma igen. jag ska bli allas PT. YES!

Nu ska vi gå till maten. Det blir kul. Sen äntligen sova i obama! jag älskar min säng. och att sova. hejdå..

Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0