I guess i suck on this

Hmm verkar som om jag suger på att hinna/orka/klara att göra sånt här. Jag älskar det ju men fan asså. Jag vet inte vad det är. Men jag försöker nu iaf. Jag ska typ plugga idag. Fanny skulle ringa upp. Men förhoppningarna är inte för höga på att det ska bli något av det. Så ist lyssnar jag på musik, städar mitt rum och ska plugga hästkunskap och samhälle. Jag börjar kanske bli en duktig tjej. Eller kanske inte. Vad är en duktig tjej ens? Inte en Jenny iaf.

Jag ska iaf försöka bli en duktig tjej. I veckan ska jag simma och styrketräna med mamma, och sen ska jag försöka göra lite hemmaövningar på kvällen. Får se hur länge det håller. Knappast på stalltjänsten vecka 5. Men aja. Inga negativa tankar nu.
Juste, jag skulle ju visa Frida bild på Jackson i sin mussetröja! :)
Jag Tror att du börjar fatta grejen. Han älskade Musse och hade sånna där tröjor. Så när jag hittade en var det kanske inte helt otippat att jag köpte den på en gång?
Puss på finaste Jackson.
Jääni

Kommentarer
Postat av: Frida

Till och med jag kan hålla med om att han är gullig på första bilden! :D <3

2010-01-24 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0