Nytt försök då.

Ja då ska jag försöka igen med lite typ "träning/diet". Jag var och styrketränade igår och idag ska jag simma :)
Man glömmer att det ju faktiskt är fett skönt efteråt så vafan! Men det blir bra för då har jag styrketränat igår simmat idag, ridit imorron, haft coreträning på fredag och ridit på fredag. Det blir nog bra det här. Och diet. Ja vad är bra för kroppen? Inte är det att äta godis och sånt skit iaf. Så mera sluta med sånt än att typ sluta äta mat. För det funkar ändå inte?! :P
På tal om sånt här snack så ska jag faktiskt sätta mig ner och göra min idrottsläxa. "Vad gör du för att må bra?" haha. Allt för att cherio ska bli lycklig!
Puss <3
Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0