Prison

Nu är man tillbaka i föngelset då. Med andra ord skolan. Berga NBG. Som jag faktiskt trivs med och älskar. Jag menar igår hade vi teori med Cherio och linedance med Bettan! Jag har helt enkelt INGEN anledning att inte älska min skola!
Men alla jävla rester som jag har är inte kul. Det är dags att börja beta av dom nu...nu!

Hundarna som vi har haft nu i typ en månad åker troligtvis hem på onsdag! Ganska skönt faktiskt. Det är inte så kul som det låter att gå upp typ 6 varje dag i en månad.. faktiskt!


Jag laddar upp en bild som fan alltid får mig att skratta!

Sitter i skolan nu vid den gröna datorn och funtar på att göra klartmin engelskagrunka. Men hur boring är inte det. Aja. I'll Give it a try!

Pussen

Jäni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0