Sova är skönt, Lasse är fin och jag blir matt.

Sova är skönt. Vi börjar kvart i 1 idag. Vilket betyder att det faktiskt är fritt fram att sova. Hur som helst så vaknade jag av mig själv vid 8. Hmm slöseri på sovmorron för fan. Men det är ganska skönt att kunna vakna av sig själv.
Så nu sitter jag och lyssnar på Lasse - Jag får liksom ingen ordning. Har precis duschat och kommit på hur skönt det är.
Igår köpte jag lite saker i farsta. Betalade tillbbaka en skuld och la undan pengar i min nya Sparbössa. Set står "Holidays Found" på den och det är just vad det är. Så nu ligger 300 kronor där och väntar på att få åka till Cypern. Och min månadspeng på 500 väntar på att få joina dom (iaf typ 300 till). Så jag hoppas för tusan att vi kommer till älskade Cypern nu. För nu jävlar ska jag spara asså. Jag vill ha en sommar där allt kan hända och jag vill ha råd att göra allt jag vill!
Jag köpte även 2 par skor igår. Ett par vita tygskor (som om jag behövde dom?) som jag förälskade mig i och dom kostade ju bara 75 spänn typ på rean och fanns bara et par och de va min storlek. Ja men ni hör ju jag var tvungen! Och ett par UGGS som jag har velat köpa ett tag nu. Fanns endast ett par kvar i strl 41. Hehe. som ni kan räkna ut är dom ganska mycket för stora. Men det skiter jag i. Dom var likaså billiga som satan så jag körde ändå!
Och jag blir matt som en jäävla matta asså. Jag skulle kunna skjuta dig för jag är så ARG. Tur att jag har mina fina tjejer ute på bondeskolan. Ni vet att jag älskar er. :)
Vickan var så gullig, jag tror det var förra veckan som hon sa ungefär såhär " Asså Jenny!, Man kan ha en hur dålig dag som helst men du får en fan ALLTID att skratta hur arg och sur man än är asså. DU är så jävla rolig!!"
Det värmde mycket i hjärtat ska ni veta. För jag gör inga kul saker med flit liksom. Så det var väldigt gulligt sagt av mina fina lilla vickan :D <3
Charmigaste jävla bilden på mig och lilla vickanvire!
Men nu ska jag klä på mig och försöka plugga lite ekologi. Hela anledningen till att jag fortfarande är hemma. Men jag skriver senare. Antagligen i skolan.
Jääni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0