Ensammen

Sitter ensam hemma hos fanny. Hon gick för typ en halvtimme sen. och jag ska gå om ca 20 minuter. Då bär det av mot skolan. Det är fortfarande liite vårväder ute så jag hoppas att jag inte fryser för jag har ingen jacka (a) Ska gå och plocka ut en väska i fannys garderob snart. Tog ingen väska igår. Insåg aldrig hur dumt det var. Men var dock lite oplanerat att jag skulle sova är oxå!

Var i farsta igår och köpte en sprej till håret som värmeskyddar. Typ plattång föning och så :) Väldigt bra inköp tycker jag. Får se om det funkar. Har väldigt kort dag i skolan idag så vi får se om jag gör något eller om jag åker hem. Jag längtar massa tills min telefon kommer till mig. Är GAAAAAAAAAANSKA trött på den jag har nu...

Har en liten löshårsaffär på gång. Vi får se hur det går med det. Jag viill ha långt hår men mitt hår bara vägrar fixa sig och bli långt. så vi får väl se vad som händer.. har tänkt på löshår ett tag nu men är så rädd att det ska bli fuult.

Aja, ska se om jag hittar nån kul bild att slänga in här!



Hittade ett gulligt litet bigass! Det fick följa med in i lille bloggen!

Vankas fredagsmys hemma hos min mamma! hoppas det blir av!

Pyyyyyysss

Kommentarer
Postat av: shoppingzenter

FYNDA FYNDA FYNDA FYNDA!!!!!! HAR LAGT UPP NYA KLÄDER TILL RIMLIGT BRA PRISER!!



http://shoppingzenter.blogg.se/

2010-03-11 @ 21:53:30
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0