Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Ja, jag är sämst på att komma ihåg/orka blogga. Jag gör det för min skull, såklart. Kan ju vara kul att ha gjort det då oxå när man går tillbaka och läser sen..

Så nu ska jag göra en liten sammanfattning av kul händelser sen sist jag skrev :D
Och medans, dunkar Michael Jackson ur mina högtalare. All kärlek till honom.

En rolig dag jag måste nämna är såklart PULKAÅKNING med skolan! :D

Jag, Tove och Frida åkte till flottsbro och åkte pulka med Cherio och Sanna!
Det var otroligt vad kul vi hade och detta finns såklart på både film och bild! :D Det roligaste var att åka från högst upp i backen och hoppa! :D
Jag och Frida åkte tillsammans på en svart sopsäck, den var otroligt snabb och duktig faktiskt så det klarade vi förvånansvärt bra. Men när vi tävlade mot Cherio och Sanna så loosade vi iaf ;)
Sen åkte vi med BilbblisMarta hem och ja, det var en upplevelse skulle man ju kunna säga! :D haha.
Lite Donkenmat och nakna rexkatter till fötter senare kom vi iaf hem och jag var fan blöt ända in på trosorna XD haha. Men vi hade stöört kul!

Sen har vi haft fekke hemma hos karla :D Det var inte så många som kom men vi hade kul ändåå! :D haha vi lekte massa jag har aldrig och ölleken och grejer :D sen sov vi inne hos Lukas som gillar grodor, och skämde ut oss dom fan för att vi råkade...hmm. smsa gotland. och ja. så ligger det till!

Nu tänkte jag slänga in en Spotify lista jag gjorde Snabben bara för er och mig! :D
Bara för er i min blogg
Så lyssna flitigt på dessa underbara låtar! För det gör jaag!

Sista veckan innan lovet har det varit typ omöjligt att ta sig till skolan. Det suger ju ganska hårt såklart. Man missar massa skit! Men det var såklart skönt oxå. :D Vi hade gympa på torsdagen ( MIN SISTA LEKTION INNAN LOOV) och så gjorde vi MAC träning. Typ utfall och massa grejer, så jag hade så galet ont i mina lår. Är ju så himla tung i kroppen. XD haha. Jag dog. Sen gick jag runt och var kärring tills idag!

På fredagen red jag Mr K. Gick väl mer eller mindre bajs. hade Jossan iaf. Det var skitbra! Men jaja. Ska rida iag igen. Oxå då för Jossan tror jag? Har önskat hästar men lär väl få Mr K. Så nu sitter jag och hoppas att Mr K inte ska gå med den lektionen :D då kanske jag får min älskling. Haily.

Ja ja (igen?) nu ska jag försöka komma iväg och städa mitt rum. Så pappa kan få bli glad.

Pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0