todaysis (tänk jim carrey)

Idag har jag sovit ut, sen tog jag mig mångt om månget in till stan och mötte Fanny. Jag har köpt en asfrän jacka på Monki som man får se imorron om män går i min kära klass. och en tjocktröja på gina.

Jag sitter på pappas jobb nu efter att ha gått hit från tvärbanan. hittade nämligen inte mina nycklar när jag skulle iväg ?! så ja dom ska jag hem och leta nu! för pappa ska skjutsa mig. och ja juste, haha karla och frida, min FARMOR kommer hem till mig ikväll. så ja hoppas jag inte blir förgiftad eller råkar döda tanten innan imorron. för då hamnar jag nog i finkan.

jäjä! nu ska vi rulla vidare!

pyyyyyyss

Kommentarer
Postat av: shoping

FYNDA FYNDA~~



MINERALÖGONSKUGGOR FÖR BLLIGT PRIS / KLÄDER / KLÄNNINGAR/SKOR/SMYCKEN



FYNDA FYNDA

2010-03-25 @ 19:37:21
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0