jag hatar när jag är bitter. men ibland finns det ingen bot

Idag är jag bitter, ledsen har ångest och vill bara en sak. Endast en sak. Jag vill till Östadkulle. Jag vill ta ut Elize i hagen. Jag vill fånga HipHop när han smitit och äter gräs i trädgården. Jag vill tvätta Bilbo i kylan och mörkret. Jag vill att Nicholai ska ringa till folk i min kontaktlista. Jag vill massera stinkande fötter. Jag vill gå upp klockan 0. De var lite mer än en sak. Men om jag får det första så får jag resten på köpet.

Jag har nog aldrig velat något så mycket i hela mitt liv. Aldrig. Åh, jag gräver verkligen ner mig i skiten när jag håller på och skriver om det såhär. Jag borde istället skriva att det är bara typ 10 dagar kvar tills vi ska dig. och att om typ 8 dagar så kommer kanske Malou hit och tar med sig lite av det jag älskar.

Jag borde skriva att Fanny snart kommer hem. Att jag inte har träffat henne sen i juni. Det är 5 månader sen jag träffade henne. Vi som träffas nästan varje dag i annat fall. Detta är också ett lätt ämne att gräva ner sig i. Så det ska jag inte göra.

Jag borde skriva att jag och Frida räknade ut idag att vi om 7 månader flyttar. Ett år i paradiset.

Jag borde skriva att Nicholai och Bilbo är semifinalister i GP-ponny. Efter helgens tredjeplats. Dom är så duktiga. Jag håller tummarna för att dom ska tävla i Södertälje. Då kommer vi dit och är hästskötare, som tusan.

Jag skriver att jag tycker att ni ska kolla in bilden här nedanför.

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=0&a=519456

Jag tänker också skriva att jag blev väldigt glad och stolt över Matilda som kom runt med Daisy i helgen, TVÅ gånger. Världsbäst gjort av henne. Åh vad vi var glada, både jag och Frida sprang ut med tårar i ögonen efer första felfria rundan för dagen.

Nu ska jag för tusan snart sova, blir Kungarna av Tylösand imorgon istället. Jag är allt för trött för att vara uppe och se det. Lat som jag är ska jag även kopiera in detta inlägg i klassbloggen. mahaha. Fast innan dess ska jag lägga in en bild på en storbröstad och översminkad tjej med vakum i skallen. För Johan Bromans skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0