Idé för den kvällströtte

Jag är en sånhär otroligt kvällstrött människa. Jag skulle utan problem kunna gå och lägga mig nu. Och till råga på allt så när jag kom hem igår från stalltjänsten ofräsch och trött som en sate och endast sjuklig, så var jag tvungen att duscha. Jag hade inte överlevt mig själv annars, och jag frös som en sate. Så jag satt vid datan och bara dog tills klockan var typ halv tio. Då gick jag in i duschen och medans jag väntade på balsamet så höll jag på att somna!

Så jag slog två flugor i en smäll och borstade tänderna medans jag väntade!

+

ASSMART!

Det börjar dra ihop sig för att sova. Har massa tid att sova in från stalltjänsten fortfarande! :)

Kommentarer
Postat av: wils

astmamedicin har jag redan men det hjälper inte överdrivet mycket :(

2010-09-21 @ 21:40:27
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0