Long time no see

Idag är en helt enkelt mindre bra dag. Ni vet när inte så mycket blir som man först tänkt sig. Och man tänker för mycket och allt bara inte blir bra alls. Det är dagens läge. Jag skulle kunna skriva massa depp. Utan några som helst problem alls överhuvudtaget. Men jag tänker inte göra det. Jag vill inte vara sån. Deppmode tjej. Nej. Sån är jag inte.

Så istället tänker jag berätta att jag ska ha stalltjänst med två underbart fina vänner i en vecka nu. Och att jag saknar en underbart fin vän. som bor långt bort i stan. Nej ännu längre bort. Nästan på andra sidan jorden. Massa tusen mil och massa tusen pengar. Men jag vet iaf att hon har det bra. Och hon kommer faktiskt hem om ungefär 3 månader. Det går fort.

Och tills dess har jag minst ett fint litet besök att göra i en annan av Sveriges städer. Alingsås. Som jag älskar. Alla fina människor och djur som finns att älska där. Mitt hjärta värker vad jag tycker om dom. Fina är vad dom är.

Se bara? Aldrig har mitt öga sett något finare... Vackraste Bilbo.

Ligger på mitt golv med datan och lyssnar på Melody Club. Electric. Bäst faktiskt. Och smsar med fint folk. Precis som det ska vara. Om man bortser från allt jag faktiskt borde göra. Som packa och plugga. Men icke. Jaja. Ni ska få två bilder till att avnjuta. En på mig och Karla. Icke så smickrande måste jag få nämna också. Och en på moi.

n

Thats all you got for tonight people!
me love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0